top of page
11062b_f0cd2b56e86443d68d21b6bc12fe055c_

Team Coaching

Collega's durven elkaar niet echt aan te spreken. Elkaar feedback geven pakt regelmatig verkeerd uit. Op de werkvloer, onderling, heeft iedereen een mening, maar bij een vergadering blijft het stil. Terwijl je wéét dat er van alles speelt. Hoe krijg daar weer beweging in? Bij Beeee brengen we dat wat niet gezegd wordt boven tafel. Beeee helpt je om een gezonde, veilige werk en leeromgeving te creëren waar iedereen zich durft uit te spreken. Door te investeren in de relatie met je medewerkers/collega's, ontstaat er een ander gesprek. Er ontstaat een samenwerking vanuit verbinding en vanuit talenten. Er ontstaat flow in het team en alle radertjes haken in elkaar. Samen zetten we je team op de kaart! Bel me om te bekijken wat Beeee voor jou kan betekenen.

Collega's durven elkaar niet echt aan te spreken. Elkaar feedback geven pakt regelmatig verkeerd uit. Op de werkvloer, onderling, heeft iedereen een mening, maar bij een vergadering blijft het stil. Terwijl je wéét dat er van alles speelt. Hoe krijg daar weer beweging in? Bij Beeee brengen we dat wat niet gezegd wordt boven tafel. Beeee helpt je om een gezonde, veilige werk en leeromgeving te creëren waar iedereen zich durft uit te spreken. Door te investeren in de relatie met je medewerkers/collega's, ontstaat er een ander gesprek. Er ontstaat een samenwerking vanuit verbinding en vanuit talenten. Er ontstaat flow in het team en alle radertjes haken in elkaar. Samen zetten we je team op de kaart! Bel me om te bekijken wat Beeee voor jou kan betekenen.

Section Title

coaching voor teammanagers

Leiderschap, authenticiteit, persoonlijke groei

​

​

Wie ben jij als teammanager? Hoe zet jij mensen in beweging? Hoe bevorder je de samenwerking in je team? Hoe kun je met aandacht voor iedere individu ook focus houden op alle andere zaken die geregeld moeten worden? Hoe blijf je bij jezelf? 

​

interim management

Contact Center Management

​

Tijdelijk een teammanager nodig? Met bijna 15 jaar ervaring als teammanager en teamcoach van diverse teams, veelal in de contact center branche bij verschillende bedrijven, ben ik snel up and running en schakel ik makkelijk in elke organisatiecultuur.

​

Ik focus me op wat de organisatie nodig heeft. Deze focus varieert van procesverbetering, het verhogen van de klanttevredenheid, medewerkertevredenheid, gesprekstechnieken verbetering en teambuilding. Mijn specialiteit is het begeleiden van teams tijdens turbulente tijden en bij veranderende afdelingen en organisaties. 

bottom of page